ty_01

Iniettore per dentale

Breve descrizzione:

Injector

• Tolleranza stretta, machining di precisione

• Super cool cooling

• Megliu flussu è ventilazione,

• Usatu azzaru poroso


  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Dettagli

Tags di u produttu

Questu hè un iniettore per l'usu di clinica dentale. Hè relativamente assai più faciule ch'è a siringa chì avemu fattu per BD.

Totalmente ci sò 4 strumenti per questu injector: mainbody, push head, 2 pin connector accessories.

Tutte e parti anu una tolleranza assai stretta, è necessitanu una machinazione assai precisa per assicurà. A nostra tolleranza generale per stu prughjettu hè +/-0.02mm, per qualchì zona speciale avemu bisognu di cuntrullà per esse +/-0.01mm o ancu +/-0.005mm. Questu hè u massimu di assicurà a dimensione di a parte è a funzione di assemblea.

Un altru sfida per stu prughjettu hè chì tutti l'arnesi sò in multi-cavità. Avemu bisognu di assicurà chì tutte e parti cumpatibili in u stessu livellu di precisione, minimizzà ogni deformazione di parte chì richiede un rinfrescante super bonu, tuttu u flussu di iniezione deve esse in equilibriu è l'ejecting deve esse sempre stabile per a produzzione di massa à longu andà cù milioni di pezzi.

Per un megliu flussu è venting, avemu avutu fattu l'arnesi in sub-inserti quantu pudemu, è per qualchi inserzioni avemu usatu azzaru poroso invece; L'analisi dettagliata di u flussu di u moldu nantu à u flussu plasticu è a deformazione di a parte sò fatte per riferimentu di cuncepimentu è stampatura.

Per un rinfrescamentu megliu, avemu avutu cuncepitu canali di rinfrescante assai abbastanza, per alcune parti essenziali avemu ancu usatu inserti di stampa 3D.

Da ogni prucedura, avemu fattu un pianu di cuntrollu strettu è implementatu strettamente cum'è avemu previstu. Tutti l'inserti da ogni passu sò cumpletamente inspeccionati per assicurà chì tutti in a tolleranza necessaria.

I pezzi sò chjuchi è altu esigenza in dimensione, ma per inspeccionà elli unu per unu vi piglià troppu tempu. Cusì avemu cuncepitu è ​​​​custruitu un sistema di cuntrollu CCD per l'ispezione di qualità di parte. U sistema hè cunnessu à a machina durante u muffa, quandu u muffa hè apertu, u sistema si sente automaticamente a qualità di i pezzi di plastica in aspetti di culore, dimensione, s'ellu hè NG, ci sarà mandatu di signale à a macchina di stampaggio è ferma u muffa per più parti NG è un l'alarma serà attivata per chì i tecnichi seranu chjamati. Questu hè assai utile per a produzzione di milioni di pezzi stabile annu dopu annu cù una forza di manodopera assai limitata.

A squadra di DT-TotalSolutions sempre aspetta per avè l'uppurtunità di furnisce a megliu suluzione per u vostru prughjettu.


  • Previous:
  • Next:

  • 111
    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi