ty_01

Muffa di tunnel speciale in PPS

Breve descrizzione:

• Rotating mecanismu demolding

• Materiale PPS alta temperatura

• Temperature di fusione 300-330 ℃

• Canali di rinfrescante abbastanza

• Slider di forma di curva speciale


  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Dettagli

Tags di u produttu

Il s'agit d'une partie fabriquée en PPS qui a besoin d'une très haute température pendant le moulage et d'une température élevée sur le moule;

Ma per assicurà a dimensione di a parte, hè impurtante per avè u rinfrescante abbastanza per minimizzà a deformazione di a parte.

A terza sfida per sta parte hè a manera di demold a parte chì a funzione hè assai speciale per esse espulsa in suluzione normale.

Da u video pudete vede chjaramente cumu funziona u mecanismu di demolding in questu moldu. Spingemu meccanicamente u core in forma di tubu curvatu prima di ejecting a parte fora. Questa hè una soluzione abbastanza antica per una parte cusì unica, è pensemu chì hè una idea geniale per una tale forma di funziunalità. Avemu cunsultatu alcuni sperti di muffa è avemu finalmente capitu sta suluzione chì avemu assai apprezzatu per tuttu l'aiutu di i nostri travagliadori di squadra, partenarii è amichi in u campu.

Torna à u tema nantu à u materiale plasticu PPS stessu. Questu hè un materiale d'ingegneria chì hà bisognu di una temperatura di fusione trà 300-330 ℃ quandu si face u modellu à iniezione. Questu hè bisognu di una temperatura elevata per a fusione di a barra di viti nantu à a macchina di formatura è rende ancu a cavità è u core in u muffa à una temperatura assai alta. Allora per assicurà a parte cù una deformazione minima, hè assai criticu per avè un rinfrescante abbastanza in u moldu. Avemu cuncepitu canali di rinfrescamentu abbastanza chì in ogni locu ponu applicà à cum'è cavità, core, inserti è piastre. Questu era un muffa tipica chì avemu custruitu anni fà, mentri a tecnulugia di inserti di stampa 3D ùn era micca cusì sviluppata cum'è avà, altrimenti avemu da pruvà à aduprà sta tecnulugia, almenu hè degna di pruvà.

Per pruvà sta strumentu, avemu usatu bars di vite speciali chì ponu sustene a temperatura alta, è avè u nostru espertu di mudificazione per stabilisce i paràmetri di mudificazione curretti per questu strumentu. Grazie à tutti i dettagli di u cuntrollu di tuttu u prucessu di l'attrezzi, u nostru primu prucessu hè andatu abbastanza successu. Ùn pudemu micca ringrazià abbastanza per l'aiutu è u sustegnu di i nostri clienti per stu prughjettu. Hè cusì chì a nostra relazione di cullaburazione trà i clienti hè furmata, vale à dì prughjetti à prughjetti attraversu anni di cooperazione!

Aspittemu di piglià più sfide cun voi! Sè vo avete prughjetti ntirissanti bisognu di qualcunu cun sfondate tecnica pesante per aiutà vi rializà, per piacè sentite liberu di cuntattateci in ogni mumentu! A squadra di DT-TotalSolutions serà sempre à u vostru latu!


  • Previous:
  • Next:

  • 111
    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi